• אפריל 13th, 2021
  • Posted by מדריך

תוכן איכותי מהו ואיך עושים אותו נכון?

סגור לתגובות על תוכן איכותי מהו ואיך עושים אותו נכון?

תוכן איכותי הוא מושג שאנחנו שומעים הרבה בשנתיים האחרונות בקידום אורגני, הוא פרמטר חשוב ומרכזי בקידום האתר שלכם וההשקעה בו היא הכרחית, אבל מה הוא בעצם תוכן איכותי, כיצד גוגל יודעת להבחין בתוכן איכותי ואיך אנחנו יוצרים אותו בצורה נכונה?

מהו בעצם תוכן איכותי?

אז תוכן איכותי הוא קודם כל תוכן המעניק לגולש ערך מוסף, מעניק לו תשובות, ידע או מענה על צרכים שבגללם הגיע והקליק על העמוד מלכתחילה, תוכן איכותי הוא ריכוז רחב של מידע בנושא ספציפי אבל באופן מסודר שנגיש לקריאה ושמאפשר לקורא להגיע למיקוד בצורה יעילה.

כיצד גוגל מבחינה מהו תוכן איכותי?

בשנים האחרונות האלגוריתם של גוגל עבר אין ספור עדכונים ושיפורים כדי שידע להבחין מהו תוכן איכותי ומהו לא, את האופן המדויק של איך שזה קורה יודעים כנראה רק אנשים ספורים בתוך החברה האחראים על הפיתוח של האלגוריתם אבל באופן כללי אנחנו יודעים להגיד את הדברים הבאים:

  • אינטראקציה של הגולש עם התוכן – כאשר תוכן חדש עולה לפעמים הוא מדורג גבוה לכמה ימים או שעות כדי שגולשים יוכלו להיכנס לעמוד, כאשר הם נכנסים מיד מתחילה מדידה של כמות האינטראקציות שהם עושים עם התוכן כגון גלילה, זמן שהייה בעמוד, לחיצה על לינקים פנימיים ועוד… כל אלו נמדדים וככל שיותר גולשים יוצרים אינטראקציה עם העמוד גוגל מסיקה שהתוכן עצמו רלוונטי וטוב.
  • מילים, ביטויים, משפטים ומילות נרדפות בתוך התוכן – האלגוריתם של גוגל יודע לזהות על סמך תכנים אחרים של מתחרים אילו ביטויים פחות או יותר אמורים להופיע בתוכן, אילו מילים נרדפות ואילו משפטים.
  • תמונות וסרטונים – ככל שיהיו לכם יותר תמונות מקוריות וסרטונים מקוריים בנושא הרלוונטי תקבלו יותר "ניקוד" על תוכן איכותי וממוקד.
  • לינקים חיצוניים למקורות סמכותיים – בעבר הרחוק קידום אורגני היה בדיוק ההפך מלהוציא קישורים חיצוניים מעמוד, היום דווקא ההפך, אם תמקדו את הקישורים החיצוניים שלכם לאתרים סמכותיים וטובים אתם תקבלו עוד נקודות זכות עבור תוכן איכותי.
Posted in : בלוג