שני טיפים משמעותיים לקידום האתר שלכם
בין אם האתר שלכם נמצא עדיין בשלב התכנונים ובין אם נדמה לכם שממש בעוד רגע תשיקו אותו ישנו נושא אחד עיקרי שאותו כדאי לכם לתכנן מבעוד מועד, וזהו קידום האתר שלכם. אין כל סיבה להילחץ ואין כל סיבה לבקש מהבנק הלוואות גדולות כדי לממן קמפיינים עתירי תקציב בטלוויזיה או בעיתונות. למעשה, כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יגיעו לאתר שלכם כל שאתם צריכים לעשות הוא לדאוג לנושא אחד עיקרי – והוא להפגין נוכחות בגוגל. במשך תקופה ארוכה מנסים אנשי השיווק לזהות דרכים להבין כיצד פועל האלגוריתם של גוגל ואיך ניתן להגיע לראש תוצאות החיפוש, אבל נדמה שהנקודה העיקרית שבה כדאי להתמקד היא חוויית הגלישה של הלקוח. ככל שהגולשים ישהו באתר זמן ממושך יותר כך צפוי האלגוריתם של גוגל לזהות כי האתר שלכם מציע לגולשים ערך, מידע וחוויה חיובית, ואלה הם הגורמים שיעודדו אותו לקדם את האתר שלכם עוד יותר. אז איך עושים את זה?
הסתכלו גם בקנקן ולא רק במה שבתוכו
התוכן משמעותי ביותר, ובעוד כמה רגעים נדבר גם עליו, אבל עוד קודם לכן כדאי שנתמקד במראה החיצוני שלכם. אתר אינטרנט אטרקטיבי, שמעוצב בקפידה ומייצר רגשות חיוביים בקרב הגולש, הוא אתר שיעודד אותו להישאר, לסייר בין העמודים השונים ולקבל מידע נוסף. עיצוב גרפי מקצועי הוא אחד הכלים המרכזיים שעומדים לרשותכם לצורך השגת המטרה הזו, וכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם אכן יוצרים אתר מושך ונעים מומלץ להיעזר במעצב מקצועי. כך תוכלו ליצור שפה שיווקית אחידה, לקבוע צבעים שישפיעו על רגשות הלקוחות ביחס למותג ולהפוך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם לחוויה טובה שתניע לפעולה.
משקיעים גם בתוכן
לאחר שהבנו עד כמה עיצוב גרפי הוא משמעותי חשוב לזכור שכמו בחיים גם באינטרנט – מראה חיצוני הוא לא הכל. התוכן שלכם צריך לסקרן את הגולשים, לספק להם מידע ולגרום להם להבין שהם זקוקים למוצר שלכם, וכדאי להם לקבל אותו מכם. מאמרי תוכן, בלוג מקצועי, טיפים ומידע מקצועי, כל אלה יובילו לשתי תוצאות רצויות מאוד מבחינתכם. מצד אחד תוכלו להציג את עצמכם כבעלי ידע וניסיון, תדמית חשובה כאשר אנחנו רוצים לעודד את הגולש ליצור קשר ולבצע רכישה, ומצד שני הגולש ירצה להישאר באתר, לקרוא עוד, ללמוד, להכיר ובעיקר לתרום לדירוג שלכם בעיני גוגל.
חשבו על קהל היעד שלכם
גם המעצב הגרפי שלכם וגם כותב התוכן צריכים להכיר את קהל היעד שלכם, והדרך היחידה שבה זה יוכל לקרות היא אם אתם תדעו מי הקהל שלכם. הגדירו באופן ברור, לעצמכם ולאנשי המקצוע המיומנים שלכם, מי הוא הקהל, מה מאפיין אותו ובאילו אמצעים תוכלו להגיע אליו. כך תבטיחו לעצמכם אתר שמעוצב באופן מדויק מאוד ותוכן שפונה באופן ישיר לכל לקוח פוטנציאלי שיגיע לביקור.