קידום אורגני ב2021 במה להתמקד?
סגור לתגובות על קידום אורגני ב2021 במה להתמקד?
הקידום האורגני מאז התחיל אי שם בתחילת בשלהי שנות ה 90 ותחילת שנות ה 2,000 שינה את פרצופו פעמים רבות, בכל שנה שעוברת גוגל מכניסה שינויים דרמטיים לאלגוריתם שלה בכדי להציג תוצאות איכותיות וטובות יותר לגולשים בעבור כל ביטוי וביטוי ואנו כמקדמי אתרים צריכים לדעת ולהתאים את עצמנו לשינויים אחרת נמצא את הלקוחות שלנו בתוצאות לא מחמיאות בכלל.
נקודות התמקדות 2021
- קוד אתר תקין – הבסיס לכל קידום הוא אתר עם קוד תקין, כזה שלא מלא בשגיאות שמקשות על הבוטים של גוגל להיכנס ולקרוא את התוכן, כזה שמראה זמינות גבוה ויציבות שנותנים לגוגל את ההבנה כי הגולשים לא יחוו בעיות בעת הגלישה באתר.
- זמני טעינה טובים – במאי 2021 צפוי להיכנס עדכון גוגל שייתן לאתרים בעלי זמני טעינה מהירה נקודות זכות נוספות בקידום ולכן חשוב לוודא כי זמני הטעינה של האתר טובים.
- תוכן סופר איכותי – בסופו של יום אם הצד הטכני טופל והכל תקין הקידום יתמקד באיכותו של התוכן ומהו תוכן איכותי? תוכן בעל ערך מוסף לגולש על ביטוי ספציפי המכיל כמה שיותר מידע בצורה מסודרת ומאורגנת בעמוד, תוכן מקיף שלא משאיר שאלות לגולש.
- חווית משתמש טובה – בנוסף לתוכן איכותי לגוגל חשוב לראות כי המשתמש באתר שלכם נשאר זמן רב ויוצר אינטראקציה עם הפיצ'רים באתר כגון לגלול מטה, ללחוץ על קישורים פנימיים, למלא טפסים ועוד… ואיך גורמים לכך לקרות? משקיעים זמן וכסף ביצירת UI/UX טוב ומשדרגים את חווית המשתמש באתר.
Posted in : בלוג