מחקר מילות מפתח כל השיטות
סגור לתגובות על מחקר מילות מפתח כל השיטות
מחקר מילות מפתח הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר לפני שמתחלים קידום אורגני, אנחנו מבססים את כל האסטרטגיה של קידום האתר על פי תכנית זו, קובעים אילו מילות מפתח הן החשובות ביותר שמצריכות התמקדות מיוחדת ואילו מילים יהיו חלק מהפעילות הכוללת.
אבל איך עושים חקר מילות מפתח מקיף ומדויק שלא מחסיר מילים חשובות שהמתחרים משתמשים בהן? המשיכו לקרוא ותקבלו את השיטות הכי יעילות לחשוף מילות מפתח רלוונטיות לאתר שלכם.
- סרץ קונסול – אז אם יש לכם כבר אתר קיים שרץ כבר תקופה בדקו את הסרץ קונסול שלכם אם קיים ואם לא תתחברו לשירות, תחת הלשונית של ביצועים יש עוד לשונית הנקראת שאילתות ובה רשימה של כל מילות המפתח שהאתר נחשף אליהם אי פעם כולל כאלו שמופיעות בעמוד 5-10 ולכן לא מביאות תנועה, את המילות מפתח האלו אתם יכולים לקחת כפוטנציאל לקידום.
- כלים צד ג – ישנם המון כלי מחקר צד ג כגון Ahref המציעים לכם הצעות נוספות למילות מפתח לפי ביטוי ראשי שאתם מכניסים.
- בדיקה של מתחרים – על ידי בדיקת המתחרים שלכם תוכלו לגלות מילות מפתח נוספות שהם משתמשים בהם על ידי שימוש בכלים החוקרים את האתר כגון Ahref לדוגמא.
- השלמות מילים גוגל – על ידי כתיבת ביטוי כלשהו במנוע החיפוש של גוגל תקבלו הצעות נוספות על ידי משלים המילים של מנוע החיפוש או על ידי הצעות נוספות הנמצאות בתחתית העמוד.
- אמזון ואתרי סחר גדולים אחרים – אם אתם עוסקים בתחום שקיים באתרי סחר גדולים כגון אמזון, כנסו וחפשו שם את כל הקטגוריות והתתי קטגוריות ותקבלו מבט רחב על עולם הביטויים של הנושא.
Posted in : בלוג