• יולי 29th, 2020
  • Posted by מדריך

מהו תוכן איכותי

סגור לתגובות על מהו תוכן איכותי

הרבה מאד פעמים תשמעו את מקדמי האתרים שלכם טוענים כי יש לשפר את רמת התוכן של עמודים שונים באתר, שיש לשאוף לתוכן האיכותי ביותר שניתן על פני המתחרים וששדרוג זה יביא לנו המון נקודות בפני גוגל שגם סביר להניח ישפר את המיקום שלנו בתוצאות החיפוש.

אבל מהו בעצם תוכן איכותי, כיצד מודדים מהו תוכן איכותי ומה לא, האם יש עזרים מסוימים שישדרגו את התוכן מלבד המילים הכתובות בו? כל זאת ועוד תמצאו ממש בהמשך המאמר.

מדד האיכות

קודם כל נסביר כיצד גוגל בוחן מהו תוכן איכותי (על פי השערות בלבד כי אין פרסום של האלגוריתם שלהם בשום מקום) ולאחר מכן ניתן לכם כמה טיפים כיצד לעשות תוכן איכותי.

אז גוגל בוחן את מדד האיכות של התוכן שלכם בכמה דרכים שונות ושוב… זה על פי השערות בלבד של קהילת המקדמים.
• האלגוריתם בודק כפילות התוכן, האם הוא משוכפל או משוכתב ברמה נמוכה – תוכן משוכפל המופיע במקום נוסף ברשת מן הסתם יסומן כתוכן לא איכותי.
• האלגוריתם בודק טעויות כתיב שמורידות ניקוד – תוכן שמלא בטעויות כתיב יסומן כתוכן לא איכותי.
• האלגוריתם בודק מילים נפוצות לתחום – בדרך כלל לכל תחום / ביטוי יש מילים נפוצות בהם משתמשים, האלגוריתם יודע לנתח אותם על פי דפי אחרים המתחרים על אותו הביטוי, השימוש במילים האלו יעלה את הסיכוי שתקבלו ציון טוב מגוגל על התוכן.
• האלגוריתם בודק תמונות, סרטים וקבצי מדיה נוספים – תוכן זה נחמד וטוב אבל ברגע שמצרפים לתוכן גם סרטונים, תמונות וקבצי מדיה אחרים שהם אוטנטיים ולא קבציה מדיה שנרכשו מאתרי תמונות אז מדובר על ערך מוסף לגולש מה שמגדיל את הציון שלכם בגוגל.
• האלגוריתם בודק זמן שהייה, אחוז צפייה מהדף, אחוז יציאה מהדף ואחוז פעילות הגולשים – בסופו של דבר גוגל מסתמך הכי הרבה על התנהגות הגולשים בעמוד, אם הגולשים נכנסים לעמוד ונוטשים אותו מיד כנראה שהתוכן בכלל לא רלוונטי, אם הגולשים נשארים זמן רב, גוללים לעומק העמוד, לוחצים על קישורים פנימיים ויוצרים אינטראקציה עם התוכן אז כנראה שיש כאן משהו טוב.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

שי פנינימומחה בדיני סחר וקימעונאות
מכונות קפה – נספרסו
משרד עורכי דין שי פניני
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
עו"ד שי פניני – עורך דין

Posted in : בלוג