התוכן הוא המלך
לקידום אתרים – התוכן הוא המלך!
כל אתר מכיל תוכן כלשהו, שאמור לשרת את הגולשים בו. אולם התוכן משמעותי לא רק עבור האתר עצמו, אלא גם עבור הקידום שלו במנועי החיפוש. קידום אורגני של האתר מתבסס על גורמים רבים, והתוכן שבאתר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר.
מהו תוכן איכותי?
תוכן איכותי באתר, כזה אשר מאפשר קידום אתרים בצורה טובה ואיכותית, הוא תוכן בעל שני סוגים של איכויות. ראשית, התוכן צריך להיות טוב, חשוב, רלוונטי לגולשים ועוד. הסיבה היא, שהגולשים אשר מתעניינים בתוכן, נשארים באתר זמן רב יותר על מנת לקרוא את התכנים, הם מתעניינים בתכנים וממשיכים לגלוש באתר – ואוטומטית האתר מזוהה כאיכותי, בעקבות הרגלי הגלישה בו. ככל שהתוכן מעניין יותר לגולשים, כך הם יתעניינו יותר באתר, באופן כללי, מה שיגרום גם למנועי החיפוש לזהות את האתר כאיכותי.
תוכן לקידום אתרים
החלק השני החשוב, הוא הצורה החיצונית של כתיבת התוכן. על מנת שהתוכן באתר יתאים לצרכים של קידום אתרים, הוא צריך להיות כתוב בצורה המותאמת לאלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש. מאמרים ותכנים באתר צריכים להיות קצרים יחסית ולא עמוסים. הם צריכים להיות כתובים בצורה מרווחת, עם הפרדה לפסקאות, ולהכיל כותרות ראשיות וכותרות משנה אשר מתאימות לתוכן הקיים בעמוד בפועל. התוכן עצמו, חשוב שיכיל מילים נרדפות ושפה עשירה ככל האפשר, וכמובן גם מילות מפתח רלוונטיות, הכוללות את שם המותג המשווק באתר, ומילים נוספות שאותן מעוניינים לקדם. כאשר התוכן באתר נכתב בצורה מושקעת ובהתאמה לדרישות הללו, הסיכוי שהאתר יקודם במנועי החיפוש באופן טבעי (אורגני) הולך וגדל. מנועי החיפוש מזהים אתרים בעלי תוכן מתאים כאתרים איכותיים, רלוונטיים לגולשים, אתרים שיש טעם לקדם – ולכן הם מתקדמים במהירת רבה יותר במעלה תוצאות החיפוש.