• אפריל 13th, 2021
  • Posted by מדריך

חיזוק הסמכותיות של האתר והתכנים

סגור לתגובות על חיזוק הסמכותיות של האתר והתכנים

בשנתיים האחרונות גוגל שיפרה מהותית את האלגוריתם שלה כדי שיוכל לסנן ביעילות רבה יותר תוכן איכותי ואתרים איכותיים וטובים יותר לתוצאות החיפוש שלה, אחד מהמדדים שעוזרים להם לבחון את איכות האתרים או התוכן הוא הסמכותיות של העסק / אתר או של האדם שכותב את התוכן, איך זה בדיוק נעשה? נסביר בהמשך.

מהי בעצם סמכותיות?

  • סמכותיות של אתר – סמכותיות אתר היא בדרך כלל האסמכתות שיש לו ברשת, אם זה עסק/ חברה או אתר כלשהו עם שם, ככל שהוא מחופש ומופיע יותר ברשת ככה הוא יותר סמכותי, ככל שיש לו יותר נכסים תחתיו ככה הסבירות שהסמכותיות שלו תגדל יותר ותהווה לגוגל אסמכתא שהאתר / העסק הם אמיתיים ורלוונטיים לתוצאת החיפוש.
  • סמכותיות של כותב תוכן – כותב תוכן ששמו מופיע על מאמרים רבים תחת תחום ספציפי יחש לסמכותי בתחום הרלוונטי ויהווה לגוגל את האסמכתא שמדובר בכותב תוכן שמבין עניין בתחום הרלוונטי.

איך בונים סמכותיות?

  • סמכותיות לאתרים – סמכותיות לאתר בונים על ידי מגוון רחב של נכסים ואזכורים ברשת לדוגמא: אתר סמכותי לרוב יכיל גוגל ביזנס מאומת, עמוד פייסבוק מעודכן ורלוונטי, ערוץ אינסטגרם, ערוץ טוויטר ועוד נכסים ברשתות החברתיות מאומתים ועדכניים ככל שניתן, מלבד זאת אתר/ עסק סמכותי יכיל אזכורים רבים ברשת באתרים אחרים, בכתבות וברשתות החברתיות.
  • סמכותיות לכותב תכנים איך בונים – אז קודם כל על כל מאמר שנכתב חשוב לציין את שם הכותב, מומלץ עם תמונה, מומלץ את תפקידו, מומלץ את התואר שלו אם קיים את כל זאת כדאי ואף חייב להשים גם תחת סכמה מתאימה בקוד לקריאה של מנועי החיפוש כדי להציף להם את המידע הזה בצורה טובה יותר.
Posted in : בלוג