קידום אתרים עשה זאת בעצמך – מהו מתכנן מילות המפתח?
קידום אתרים הוא דבר שיותר ויותר אנשים מפתחים מודעות אליו. כיום יש חברות רבות העוסקות בתחום ונראה כי כל העת עוד ועוד אנשים מתעסקים בתחום. אך רבים מבעלי העסקים בוחרים לקדם את האתר שלהם באופן עצמאי ולא להיעזר בחברה מקצועית לקידום אתרים שתעזור להם. אך רבים מאלו שבוחרים לקדם את האתר שלהם באופן עצמאי אינם מודעים לכך כי יש להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס. מתכנן זה נועד לעזור לנו לפרסם בגוגל, אך באותה מידה הוא עוזר לנו למצוא מידע על מילות המפתח שצריכות להרכיב את התוכן שנשים באתר. חשוב מאוד להבין כי התוכן שאנחנו כותבים באתר צריך להיות מעניין וקריא, אך באותה מידה הוא צריך גם להיות כתוב על פי מילות מפתח מוגדרות. בדיוק בשביל זה ישנו את מתכנן מילות המפתח העוזר לנו להבין מה הן מילות המפתח החשובות לנו וכיצד אנחנו יכולים להיעזר בהן בצורה הטובה ביותר.
חשיבות המחקר על המתחרים שלך
אך לא די במתכנן מילות המפתח בכדי להבטיח כי קידום האתר שלכם יתבצע בצורה הטובה ביותר. בכדי להבטיח כי הקידום יתבצע כפי שצריך, יש להיעזר בכלים נוספים ולעשות פעולות נוספות. קידום אתרים ללא הבנה מעמיקה של המתחרים שלך לא שווה הרבה והוא למעשה בזבוז זמן. בכדי לדעת מה עלינו לעשות עלינו לחקור את המתחרים שלנו לעומק. עלינו לבדוק כמה קישורים יש למתחרים שלנו, מהו התוכן שבו המתחרים שלנו בוחרים וכיצד אנחנו יכולים להבטיח את העובדה שאנחנו נהיה במקומות לפניהם. על כן כל קידום שנעשה צריך להתחיל במחקר על המתחרים.
כיצד אני יכול לנהל מחקר על מתחרים אם אני בוחר בקידום עצמאי?
השאלה היא האם בעל אתר אחד יכול לקיים מחקר איכותי על המתחרים שלו? התשובה היא שיש תוכנות ייעודיות העוזרות לנו לקיים מחקר על המתחרים. הבעיה היא שרבים מהתוכנות הללו עולות כסף רב בשביל להשתמש בכל הכלים שלהם. כסף שלבעל אתר אין תמיד את היכולת לשלם. על כן לעתים יותר משתלם דווקא לפנות אל חברת קידום אתרים שהיא זו שתבצע את המחקר על המתחרים וכך נחסוך דווקא כסף. לא פחות חשוב מכך נחסוך גם זמן יקר שאנו צריכים להוציא על מחקר של המתחרים. לכן לעתים דווקא יותר משתלם לפנות אל חברת קידום מאשר לעשות את הקידום באופן עצמאי.