שיווק ופרסום באינטרנט – עם גוגל זה כדאי
גוגל, ענק מנועי החיפוש, יצר סטנדרטים חדשים לגמרי בתחום קידום אתרים, מנועי חיפוש וקידום אתרים. קידום אפקטיבי משמעו באמצעים שמספק גוגל, ואשר מבטיח גידול בצפיות, בכניסות ובחשיפה לאתר שלכם. ועם תוצאות, כידוע, לא מתווכחים.
חשיפה מוגברת
גוגל הוא היום מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. הוא מאפשר חיפוש קל, נוח וממוקד בכל נושא שרק יעלה על דעתכם, ומושך אליו משתמשים רבים. לכן, היה זה אך טבעי שקידום אתרים יתמקד בו ובאפשרויות שהוא מציע.
עבודת פרסום וקידום אתרים בגוגל למשל, מבטיח חשיפה שהיא לא רק רחבה אלא גם ממוקדת קהל יעד. למשל, אם יש לכם אתר העוסק באדריכלות, הוא ישובץ בעמוד תוצאות מנוע החיפוש בתחום זה. כלומר, בכל פעם שגולש יחפש מידע בנושא אדריכלות ויפתח לו עמוד תוצאות החיפוש, הוא ימצא בראש דף התוצאות או מצידו השמאלי, את מודעת הפרסום שלכם עם הקישור לאתר. לא רק זאת, התשלום לגוגל יהיה פר צפיות או הקלקות וגם יאפשר לכם לבדוק את אפקטיביות הפרסום. וזוהי רק דוגמה אחת.
שיווק ופרסום באינטרנט בכלל, ובגוגל בפרט, מעבר להיותו אפקטיבי, הוא חשוב ונדרש כדי לקדם את האתר שלכם כמה שיותר. חשוב לזכור כי עסקים כמוכם יש למכביר, ואם לא תקדמו את האתר שלכם באופן אינטנסיבי, מקצועי וכזה המספק גם ערך מוסף לגולש, כמו תוכן טוב, מבצע אטרקטיבי ואתר ידידותי, אתם עלולים להפסיד בתחרות הזו.
רשתות שיווק
כדי לשווק ולפרסם את עצמכם, או את האתר/ מוצר/ שירות שלכם, עליכם להכיר את המנגנונים הרבים והכללים, הכתובים ובלא כתובים, של גוגל ושל האינטרנט כולו. לצורך כך מומלץ להיעזר בחברה המתמחה בקידום אתרים, פרסום ושיווק שלהם, שיש לה את הראייה הטכנולוגית והיכרות עם גוגל והאינטרנט כולו וגם ראייה עסקית ושיווקית, שתסייע לקדם את האתר באופן יעיל יותר ולפרסם אותו בצורה הנכונה.
היתרון הבולט הקיים בקידום בגוגל, שיווק ופרסום באינטרנט הוא היכולת למדוד קמפיין, מודעת פרסום או קישור ממומן על ידי כלים שמראים את כמות הצפיות והכניסות לאתר. נתון זה מסייע משמעותית להבין אם הפרסום שבחרתם בו הוא יעיל או שמא כדאי לשנות אותו, להחליף אותו כליל או לשפר אותו.
מדד ההצלחה
מה קורה בגוגל? מעצם היותו מנוע החיפוש בו משתמשת מרבית מאוכלוסיית העולם, הוא מאפשר חשיפה נרחבת של האתר שלכם ובאופן ממוקד קהל יעד. התמורה המתקבלת בעד עלויות הפרסום, שגם כך אינן גבוהות מאד, היא משמעותית ביותר עבור כל עסק שרוצה לפרסם ולקדם את עצמו באינטרנט. החיבור ללקוחות חדשים מתבצע באופן ממוקד, הפרסום מאפשר לעסקים בינוניים וקטנים לפרסם את עצמם באופן שווה למתחריהם הגדולים והחזקים, והחסכון המשמעותי בהוצאות הפרסום, לפי עקרון גוגל "לא הקליקו? לא שילמת".