שיווק דיגיטלי לעסקים
אם אי פעם שקלתם לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ולהצטרף לזירה הדיגיטלית, כדאי שתתחילו מהר. לא מחר, אתמול! עולם האינטרנט פורח, אנשים צורכים את התכנים שלהם מהרשת וכל פרסום במקומון, או על שלט חוצות לא מביא את האפקט שחשיפה נכונה וממוקדת בפחות כסף, יכולה להביא לעסק שלכם.
העולם השתנה וכדאי מאוד שתקפצו על העגלה. אתם יכולים להיות בטוחים שרוב המתחרים שלכם כבר מזמן שם. כאשר אתם מחלקים את עוגת תקציב השיווק שלכם, תחשבו על הדבר הבא. היכן כדאי להשקיע משאבים, בשלט רחוב, שאמנם חולפים על פניו עשרות אנשים מדי יום, אך הם בכלל מסתכלים בטלפון שלהם ולא רואים אותו (מה גם שהרי לא כולם קהל היעד שלכם), או במודעה ממוקדת מטרה, שמפולחת ומגיעה ישירות לקהל הרלוונטי שלכם? מודעה שלא מופיעה על גב אוטובוס או בשלט חוצות, אלא מופיעה ללקוח הפוטנציאלי, היכן שהעיניים שלו נמצאות, במכשיר הטלפון הנייד או במחשב שלו.
פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים טומן בחובו מגוון רחב של זירות, טכניקות וידע שמתורגם להצלחה. אנחנו עוזרים בשיווק דיגיטלי לעסקים שרוצים להרים את העסק שלהם ולהנגיש אותו ללקוחות שלהם. אם לדוגמא אתם עוסקים בתחום האיטום, ובן אדם צריך עכשיו איטום לבית, הוא הרי לא יחפש "חברת איטום" בשמה, אלא יחפש איטום חלונות, או איטום לבית. אם האתר שלכם לא יופיע לו מול העיניים, אבל אתר של מתחרים כן, פספסתם לקוח.
לכן כדאי לכם מאוד להתחיל לדאוג לנראות העסק שלכם בעולם הדיגיטלי. זה העולם בו אנחנו חיים כיום. הלקוחות שלכם און ליין, כדאי מאוד שגם אתם תהיו שם. אם בניתם אתר תדמית שמשמש לכם רק ככרטיס ביקור, אתם לא מנצלים את הפוטנציאל העצום שלו, וחבל. עסקים רבים נפלו במלכודת הזאת. הם בנו אתר, היו מרוצים מהתוצאה הסופית ולא הבינו שלמעשה, זאת הייתה רק תחילת הדרך. אתר סטאטי, שאין בו שום שינוי, תוכן חדש או ערך מסוים לגולש, לא יופיע בתוצאות החיפוש בגוגל. אם העסק שלכם הוא לא מותג גדול, לא מחפשים אתכם בשם שלכם.
מה שכן מחפשים, זה מוצרים שיכול מאוד להיות שאתם מוכרים. לא חבל שכל פעם שמישהו רושם מילת חיפוש שקשורה אליכם, הוא רואה את המתחרים שלכם בצמרת תוצאות החיפוש? האם אתם מודעים לכמות התנועה שיכולה להפוך ללקוחות משלמים שאתם מפספסים?
כיצד אנו עושים שיווק דיגיטלי לעסקים
אם הגעתם להחלטה הנכונה שהגיע הזמן להפסיק לשווק את העסק בשיטות השיווק הישנות ואתם רוצים לנוע קדימה עם החדשנות והקידמה, אנחנו מציעים מספר פתרונות שיעזרו לעסק שלכם לגדול ולהבליט את הנוכחות הדיגיטלית שלו כי אנחנו ב PRM מתמחים בשיווק באינטרנט מקצועי.
קידום אתרים – SEO
כאמור, אתר שנבנה אך הוא לא מתוחזק, אין בו תוכן חדש והוא לא עבר אופטימיזציה שתתאים ברובה להנחיות האלגוריתם של גוגל, דינו לא להופיע בעמודי החיפוש הראשונים. גולשים לא טורחים לעבור לעמוד השני. מבחינתם, אם אתם לא בעמוד הראשון אתם לא קיימים.
בקידום אורגני, בשונה מגוגל אדס, מבצעים אופטימיזציה מקיפה לאתר שלכם, בוחנים את המתחרים, מנתחים את המגמות הרלוונטיות לעסק שלכם ומשתמשים בכלים שמאפשרים לנו להגיע למסקנות הטובות ביותר. לאחר שלב איסוף הנתונים והאופטימיזציה, אנחנו עוברים לשלב הבא. הטמעת כל השינויים הרלוונטיים לאתר שלכם. אנחנו בעלי ניסיון רב שנים בתחום קידום האתרים, יודעים מה עובד ומה לא, אילו טכניקות יגרמו לאלגוריתם של גוגל להסתכל עליכם בעין יפה ואילו טכניקות יגרמו לו להעניש אתכם.
יש לנו מספר לקוחות רב שעזרנו להם להקפיץ את האתר לתוצאות הראשונות, דבר שמתבטא כמובן גם במכירות. האינטרנט הוא קניון אחד גדול, אם לאתר שלכם לא מגיעים גולשים חדשים שיודעים על קיומו, משמע, החנות שלכם ריקה ואתם לא מייצרים הכנסות.
סביר להניח שאם הייתם שוכרים חנות בקניון ומשלמים סכומי עתק על שכר דירה ואף לקוח לא היה נכנס, הייתם מחפשים את הדרך למשוך לקוחות, נכון? אותו הדבר בדיוק חל על האתר שלכם. אתם חייבים להתחיל להזרים אליו גולשים, שיהפכו להיות עם הזמן ללקוחות משלמים. כל עוד אין לכם תנועה באתר, בניתם אותו לחינם והוא לא מספק עבורכם את הערך שהוא יכול. אנחנו יודעים בדיוק כיצד לקחת את האתר שלכם ולהפוך אותו מחנות נטושה לחנות משגשגת שנהנית מזרימת לקוחות חדשים.
שיווק באמצעות תוכן ובניית אסטרטגיה שיווקית
הגולשים באינטרנט מוצפים במידע. רבים מהאתרים מנסים למכור להם, כמעט כולם מפרסמים להם ורוב האתרים מדברים באותה שפה של מכירות. על מנת לבלוט בשוק תחרותי מאוד, יש לייצר תכנים לא מכירתיים, שלהם שתי מטרות, אחת גלויה ואחת סמויה. המטרה הגלויה, היא לספק ערך מוסף לגולש, לא לפרסם לו רק מודעות ופרסומות. המטרה הסמויה היא המכירות. הסיכוי שגולש שמרגיש שמדברים אליו יקנה את המוצר שלכם, הוא גבוה הרבה יותר מגולש שרק ירגיש ויחשוב שאתם מנסים לדחוף לו מוצר בכח.
אנשים אוהבים להרגיש שאכפת לכם מהם, ולא שהם רק ארנק מהלך. אנחנו מאמינים שהדרך הכי טובה למכור את המוצר שלכם ללקוח, היא דרך יצירת תוכן לא מכירתי. לדוגמא, חדשות מהענף שלכם, סקירה של מוצרים, טיפים, המלצות ועוד סוגי תוכן רבים וטובים, ששמים את הגולש ומה שמעניין אותו במרכז ולא את המוצר. בגלל שהמידע זורם מכל כיוון, יש היום לגולשים אין ספור אפשרויות. אנחנו בונים אסטרטגיית תוכן לטווח ארוך ומייצרים תוכן איכותי, שיגרום לגולש להבין שמדובר בעסק שמבין על מה הוא מדבר, עסק מקצועי וכזה שאפשר לסמוך עליו. מהרגע שגולש נחשף לעסק שלכם ברשת, יש לכם כמה שניות בודדות לנסות ולהתחיל לייצר איתו מערכת יחסים. אם ברגע שהוא יכנס לאתר שלכם, הוא יסרוק אותו עם העין ויבין שהתוכן לא רלוונטי ומעניין אותו, איבדתם לקוח פוטנציאלי. אך אם אותו גולש יסרוק את האתר ויראה שיש תכנים מעולם התוכן שלכם שמעניינים אותו, לא רק שהוא ישהה זמן רב יותר באתר (דבר שגם עוזר בקידום האורגני), קיימת סבירות גבוהה מאוד כי אם יש לו חברים שגם הם מעוניינים בשירותים שלכם, הוא ישתף את התכנים שלכם, מה שיביא לעוד חשיפה שלא בניתם עליה והכרות של המותג שלכם עם קהל חדש של לקוחות אפשריים, שלא היו מגיעים לבד לאתר שלכם.