• יולי 14th, 2019
  • Posted by מדריך

קידום ממומן במפות – איך ולמה?

סגור לתגובות על קידום ממומן במפות – איך ולמה?

אחת הפלטפורמות הידועות והטובות ביותר למשתמש מבחינת איתור עסקים בישראל ובעולם נקראית Google My Business. מדובר בפלטפורמה עצמאית לגמרי שכל מי שיש לו חשבון בגוגל יכול להירשם אליה. לרישום. זה יש יתרונות רבים ביניהם הופעה של העסק בתוצאות החיפוש בגוגל כאשר אנו מבצעים את אותו חיפוש ממקום קרוב, הופעה של העסק במפות של גוגל, הופעה של העסק בתוצאות החיפוש עם תמונה ושאר פרטים רלוונטיים של העסק, הופעת ביקורות של גולשים ועוד.

ולמה צריך את זה?

ובכן, למעשה, תוצאות המפה מופיעות בחלק העליון של הדף ותופסות למעלה מ-90% מתוצאות החיפושים הלוקאליים. מסתבר שלמעלה מ-50% מהגולשים שמחפשים תוצאות לוקאליות בנייד שלהם, גם מבקרים באותו בית עסק. יחד עם זאת, כ-50% מהגולשים במובייל מחפשים את המידע אודות העסק ולמעלה מ-75% מהתוצאות גם מובילות לשיחת טלפון.

ממש כמו בקידום רגיל במנוע החיפוש, גם בקידום העסק בגוגל עסקים או מפות, יש כמה סוגי קידומים.

  1. קידום לוקאלי במפות – דורש מאיתנו לתפעל ולהכניס את כל הפרטים של העסק לתוך המערכת של גוגל
  2. קידום בתוצאות האורגניות – ביצוע פעולות כמו אופטימיזציה, תכנים רלוונטים לעסק, הקשרים מקומיים וכדומה
  3. קידום ממומן בגוגל מפות – למעשה, ניתן להקים קמפיין בגוגל מפות במטרה לאפשר פרסום יעיל יותר לאנשים שמחפשים אתכם בין אם אתם בעלים של חנות, בית קפה, גלריה או מסעדה. בעזרת קמפיין בתוך הפלטפורמה, אתם מסייעים לאנשים למצוא אתכם בקלות יתרה ולספק להם את כל המידע לו הם זקוקים בתהליך החיפוש.
Posted in : כללי