פתיחת דף עסקי בפייסבוק
הרבה עסקים קטנים ובינוניים מחפשים את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, כל מי שהוא עצמאי מכיר את המרדף הבלתי נפסק אחרי לקוחות חדשים, העסקים והחברות הגדולים באמת יכולים להרשות לעצמם לפרסם בטלוויזיה וברדיו, אך רוב העסקים הקטנים והבינוניים יתקשו בכך מבחינה כספית.
בדיוק בשביל זה אפשר לנצל את הפייסבוק, אומנם הפרסום בפייסבוק לא מתאים לכל סוג של עסק, אבל גם אם הוא לא בדיוק מתאים, כדאי מאד להשקיע ולהיעזר בגורם מקצועי לצורך פתיחת דף עסקי בפייסבוק.
פתיחה נכונה של העמוד באפיון נכון, עיצוב לוגו ותמונת נושא, עיצוב הטאבים הנכונים יכולים למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים.
עמוד פייסבוק הוא דרך מאד טובה לעסקים לתקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, תחשבו על זה כמעין שירות לקוחות אינטרנטי, תוכלו לחשוף משתמשי פייסבוק למוצרים חדשים, לשירותים חדשים של העסק שלכם, לענות להם על השאלות אונליין ואפילו לשוחח איתם אונליין בצאט מיוחד בעמוד הפייסבוק.
ומי שלא מכיר אותי בכלל איך יגיע?
במידה ואתם רוצים לחשוף את העסק שלכם ללקוחות פוטנציאלים נוספים תצטרכו להשקיע גם כסף לצורך פרסום העמוד שלכם, ניתן יחסית בתקציב נמוך , אפילו של בין 500-1000 להשיג יופי של תוצאות חשיפת המודעות שלכם והפוסטים שלכם ללקוחות פוטנציאליים.
ניתן לבנות מודעות פרסום שיוצגו למשתמשים בחתכים שונים, כמו למשל חתכים סוציואקונומיים, מגדר , אזור מגורים ותחומי התעניינות, מה שנותן לכם שליטה כמעט מלאה על סוג האנשים שיחשפו למסר השיווקי שלכם.
חייב תיחזוק
עמוד עסקי בפייסבוק חייב תשומת לב מירבית ותיחזוק יומי, זאת עבודה שחייבים להשקיע בה על מנת שתניב פירות, כדאי מאד לעשות לכם מנהג לבדוק את העמוד לפחות 3 פעמים ביום, בבוקר, בצהריים ובערב, ככה לא תפספסו אף תגובה, אף שאלה ותמיד תוכלו להיות בקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים.
מומלץ גם לדאוג לכתוב כל כמה ימים בעמוד העסקי על מנת לגרום לו להיות פעיל, אנשים לא אוהבים להצטרף לעמודים סתמיים שלא נותנים להם כלום, לכן דאגו לכתוב שם על התחום שלכם, על המוצרים שלכם, תוכלו גם מדי פעם לתת קופונים והנחות לבאים מהפייסבוק על מנת למשוך אותם לבצע רכישה של מוצר או שירות, תוכלו לעשות מבצעים מיוחדים ואפילו תחרויות שבין הזוכים יוגרלו פרסים או הנחות, דאגו תמיד לבקש מהמשתמשים בעמוד שלכם לשתף הלאה את הפוסט או העמוד, ככל שישתפו את העמוד שלכם יותר ככה יותר אנשים יחשפו לתוכן שלכם ויצטרפו לעמוד, זכרו כי חבר של מישהו שמרוצה מהשירות או המוצר שלכם הוא חבר שיש עליו השפעה חיובית ולכן יהיה יותר קל למכור לו מאשר מישהו שאין לו חוות דעת עליכם בכלל.
לפייסבוק עוד הרבה יתרונות, אך ברמה הבסיסית המשתמש הממוצע יוכל להשתלט על העמוד , אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מקצועי שימשוך יותר לקוחות כדאי מאד להיוועץ ולהשתמש בשירותים של מומחים בתחום.
דוגמאות לעמודי פייסבוק פעילים: מטרנה, משרד החוץ, למטייל