בלוג
הכירו את מורנינג
יש לכם עסק? אתם חושבים לפתח עסק קיים או לנהל אותו בצורה חכמה יותר?
לחברת מורנינג יש מגוון שירותים שיאפשרו לכם לנהל ולפתח את העסק שלכם בצורה יעילה.
חברת מורנינג מציעה שירותים ...
3 דברים שכדאי לזכור לעשות בעת מעבר אתר
מזל טוב!! בניתם אתר חדש ואתם מתכננים את ההעברה שלו מהשרת פיתוח אצל חברת התוכנה אל השרת שלכם ולהחלפתו של האתר הישן, אבל רגע… חכו יש כמה דברים שאתם חייבים ...
תוכן איכותי מהו ואיך עושים אותו נכון?
תוכן איכותי הוא מושג שאנחנו שומעים הרבה בשנתיים האחרונות בקידום אורגני, הוא פרמטר חשוב ומרכזי בקידום האתר שלכם וההשקעה בו היא הכרחית, אבל מה הוא בעצם תוכן איכותי, כיצד גוגל ...
מדד זמני הטעינה של האתר האם הוא משפיע על הדירוג?
גוגל מאז ומעולם הבהירה כי היא מתכוונת להציג בתוצאות החיפוש שלה את האתרים הרלוונטיים ביותר לערך החיפוש אבל לא רק… הם גם רוצים שהגולש שהגיע ממנוע החיפוש שלהם ייהנה מחווית ...
מחקר מילות מפתח כל השיטות
מחקר מילות מפתח הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר לפני שמתחלים קידום אורגני, אנחנו מבססים את כל האסטרטגיה של קידום האתר על פי תכנית זו, קובעים אילו מילות מפתח הן החשובות ...
חיזוק הסמכותיות של האתר והתכנים
בשנתיים האחרונות גוגל שיפרה מהותית את האלגוריתם שלה כדי שיוכל לסנן ביעילות רבה יותר תוכן איכותי ואתרים איכותיים וטובים יותר לתוצאות החיפוש שלה, אחד מהמדדים שעוזרים להם לבחון את איכות ...
קידום אורגני ב2021 במה להתמקד?
הקידום האורגני מאז התחיל אי שם בתחילת בשלהי שנות ה 90 ותחילת שנות ה 2,000 שינה את פרצופו פעמים רבות, בכל שנה שעוברת גוגל מכניסה שינויים דרמטיים לאלגוריתם שלה בכדי ...
איך לגלות בעיות טכניות באתר שעלולות להוביל לירידות בדירוגים
בעיות טכניות שונות באתר יכולות לגרום באופן ישיר או עקיף לירידות בדירוגים, אחד מתפקדיו הרבים של מקדם האתרים הוא לבחון את תפקוד האתר ולאתר בעיות טכניות הגורמות לבעיות בדירוג במנועי ...
בעיות טכניות פשוטות שעלולות להשפיע על הדירוגים של האתר
קידום אתר בגוגל אורגני מורכב מכמה מאות פרמטרים שונים ולא מספיק שתתמקדו רק בתוכן או באתר נקי משגיאות כדי להתקדם אלא תציגו מכלול שלם שמתפקד בצורה הטובה ביותר ומציג את ...
אחת ולתמיד במה עדיף להשקיע בגוגל ממומן או בגוגל אורגני
כאנשי שיווק הרבה מאד פעמים אנחנו שומעים לקוחות בעיקר לקוחות עם תקציב מועט שואלים אותנו במה כדאי להשקיע את כספם בקידום ממומן או בקידום אורגני, הכל כמובן בתיאוריה שהתקציב החודשי ...