• יולי 22nd, 2019
  • Posted by מדריך

איך מקדמים עסק לוקאלי בגוגל ?

סגור לתגובות על איך מקדמים עסק לוקאלי בגוגל ?

זה נכון שחשוב שלכל עסק יהיה אתר אינטרנט תדמיתי אבל הרעיון הוא לסייע לגולשים להגיע לאתר הזה ולמצוא אותו בקלות בתוך המרחב הדיגיטלי העצום הזה.

קידום עסק לוקאלי בגוגל שונה לגמרי מקידום של אתר קיים בין אם בחרתם בקידום ממומן, בין אם באורגני ובין אם בשילוב שלהם. למעשה, תוצאות החיפוש הלוקאליות משתנות לעתים הרבה יותר קרובות בהשוואה לתוצאות חיפוש רגילות.

בכדי להעניק לגולשים את תוצאות החיפוש הכי רלוונטיות לגבי עסקים מקומיים, גוגל בודק קריטריונים כמו למשל תוכן מקומי, פרופילים ברשתות חברתיות, במקרה של שלנו גוגל לעסקים או גוגל מי ביזניס, ביקורות של גולשים, קישורים, אזכורים ועוד.

בכדי שנוכל להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות של העסק שלנו, עלינו לשפר כל מיני תהליכים מקומיים בתוך האתר עצמו. בנוסף, עלינו לבצע אופטימיזציה של דף עסקי בגוגל עסקים ולשפר את עקביות האזכורים בדף. דבר נוסף שמאוד חשוב לעשות הוא לבצע התאמה בין תהליך הקידום האורגני הבסיסי לבין הקידום הלוקאלי. כלומר, עלינו לבדוק את מילות המפתח העיקריות ולראות אם הן מופיעות בתיאורים של הכותרות, לבדוק של המיקום מופיע גם בכתובת ה- URL ובתוכן שמופיע בתוך האתר.

דבר נוסף ששווה מהשקיע בו הוא להטמיע מפה של גוגל בתוך דף נחיתה ולוודא שהאתר שלנו ידידותי לסמרטפון. מאוד חשוב לפתוח חשבון בגוגל עסקים ולתאר בצורה הכי מקצועית והכי טובה את העסק שלנו, לסווג אותו לקטגוריה הנכונה ולהכניס כמה שיותר תמונות מקצועיות שיצרו רושם חיובי עבור העסק שלנו. בשלב הבא ניתן גם להשקיע בבניית קישורים מקצועית ולייצר ביקורות אמיתיות בתוך הדף העסקי שלכם.

Posted in : כללי