אחת ולתמיד במה עדיף להשקיע בגוגל ממומן או בגוגל אורגני
סגור לתגובות על אחת ולתמיד במה עדיף להשקיע בגוגל ממומן או בגוגל אורגני
כאנשי שיווק הרבה מאד פעמים אנחנו שומעים לקוחות בעיקר לקוחות עם תקציב מועט שואלים אותנו במה כדאי להשקיע את כספם בקידום ממומן או בקידום אורגני, הכל כמובן בתיאוריה שהתקציב החודשי מוגבל לכמה אלפי שקלים בודדים ולא יכול בשלב זה לעלות גבוה יותר, אז הנה התשובה שלנו אליכם באופן הכי מחושב.
בצעו תכנית פעולה והשקיעו לסירוגין בכל אחד מהם
אז אם אתם עסק קטן והתקציב שלכם לשיווק עומד על 4,000-7,000 ₪ בכל חודש בלבד ולא שקל יותר מזה עליכם לבנות תכנית שתשלב גם את האורגני וגם את הממומן, איך עושים זאת?
- בטרם התחלתם לבנות אתר או לקדם משהו בכלל קחו יועץ שיווק מומחה שיבנה לכם תכנית פעולה לפיה תבנו את האתר (או תשפצו אתר קיים) לפי קווי מנחה של קידום אורגני ככה שהוא יתאים לאחר מכן לקידום האורגני, בקשו ממנו בתכנית להכין חקר מילות מפתח ותכנית התמקדות על ביטויים שונים כולל ייעוד עמודים, השגת כמה קישורים חיצוניים ואופטימיזציה.
- החלו בבניה או שיפוץ האתר לטובת קידום האורגני כאשר בשלב זה אתם משקיעים את כל התקציב אך ורק בזה ולא בממומן.
- אחרי שהעובדה הראשונית הסתיימה והאתר למעשה כשיר ומתאים להנחיות הקידום האורגני עברו לתקופה של חודשיים שלושה בה אתם משקיעים בעיקר בקידום הממומן ונותנים לאורגני את הזמן להתאנדקס בתוצאות החיפוש של גוגל, אחרי תקופת זמן זו עצרו כדי לנתח את התוצאות האורגניות.
- אחרי ניתוח התוצאות האורגניות החליטו האם הן מספיקות לכם בשלב זה ואתם ממשיכים בממומן או שאתם רוצים לחזק את האורגני למשך חודש חודשיים נוספים על ידי הגדלת הביטויים המובילים לאתר או שיפור המיקומים הנוכחי, בחודש חודשיים הקרובים השקיעו באורגני.
- ככה המשיכו לסירוגין להשקיע בכל ערוץ.
Posted in : בלוג