בלוג
3 כלים שיסייעו לכם בקידום האתר
קידום אתר באופן אורגני דורש המון עבודה והמון תשומת לב לדברים שונים כגון: תקינות וזמינות האתר למנועי החיפוש, איתור תקלות ועמודים פגומים, ניתוח פרופיל הקישורים, ניתוח כמות החיפושים עבור ביטויים ...
למה חשוב לפנות לחברה לקידום אתרים?
היום הכול קורה באינטרנט, חיפוש מידע, מציאת פתרונות לסוגיות שונות מתרופות סבתא ועד לא ידע, חיפוש בעלי מקצוע, מוצרים שונים ומגוונים ובעצם מה שלא תעלו על דעתכם כבר יופיע באינטרנט. ...
קישורי דרופים האם זה עדיין עובד?
קידום אתרים אורגני נשען על המון פרמטרים שונים ומשתנים אבל אחד הפרמטרים הכי וותיקים הוא לא אחר מאשר קישורים חיצוניים המפנים אל האתר שלכם, בעבר לפרמטר זה היה הרבה יותר ...
3 פרמטרים לקוד נקי
אחת הדרישות של גוגל היא שקוד האתר יהיה נקי ולא יגרום לקרולרים שלהם לרוץ באיטיות ולהיתקל בהמון בעיות בזמן הסריקה, אבל מה זה בעצם אומר, מהו קוד נקי ואיפה זה ...
תג קנוניל מהו בעצם
בשיחה עם מקדמי אתרים סביר להניח שהרבה מהמושגים ישמעו לכם קשים להבנה, אבל אחד מהמושגים שהכי חוזרים על עצמם הוא תג הקנוניקל שאת תקינותו או הימצאותו מקדמי האתרים תמיד דואגים ...
מהו תוכן איכותי
הרבה מאד פעמים תשמעו את מקדמי האתרים שלכם טוענים כי יש לשפר את רמת התוכן של עמודים שונים באתר, שיש לשאוף לתוכן האיכותי ביותר שניתן על פני המתחרים וששדרוג זה ...
גוגל סרץ קונסול מהו והחשיבות שלו לקידום
גוגל סרץ קונסול הוא כלי המפתחים של גוגל והוא מעניק אינדקציה של "בריאות האתר" באמצעות סקריפט קטן היושב בחלקו העליון של האתר ונמצא בכל עמוד ועמוד, הכלי אמנם חינמי אבל ...